Börjar jag bli gammal?

Lillpojken sover och här sitter jag! Har planerat att städa idag.

Idag har jag gjort något som jag inte brukar, jag har skrivit en
veckomat lista.

Sådant där som jag tror att pensionärer håller på.. ;)
Nej men faktum är att jag tror det är en klar fördel med att planera hela veckans inköp,
rent ekonomiskt.

Varannan vecka bor här 4 barn.
Och då går det åt mat vill jag lova.
Det blir nog enklare att åka till affären med en lista som man följer, så att inte en massa onödigt som
följer med i vagnen, onödig shopping står jag för ändå.. ;)

Har köpt en åkpåse till Edwin- en Buppa Brand Star. Väldigt fin.
Och förhoppnigsvis mycket användbar, vi är ute mycket och han älskar att sova i vagnen.

Så här ser den ut:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0