Jag är en buzzador!

Jag är en buzzador som innebär att jag är en slags test person till olika produkter.
Jag prövar och delar även ibland ut varuprover på nya produkter för att sedan ta reda på vad jag tycker och vad de som jag delat ut varuprov till tycker om produkten för att rapportera det till buzzador som är en marknadsföringskanal.

Just nu Prövar jag Digster Premium!

Det är musik listor på nätet där man alltid får det senaste uppdateringarna och kan kyssna på en mängd olika musiklistor!
Det finns något för alla där!

Vill du Oxå prova att lyssna på digster premium gå till digster.se och skapa en profil där.
Och ange koden ´Buzzador`

Prova du med!

Vill du veta mer gå in på www.buzzador.com


Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0