Rådjur

Min pappa var här i går och satt på pass en stund.
Han jagar alltså, för den som inte begrep vad sitta på pass betyder.. =)

Det blev en bock. =)
Som nu hänger i maskinhallen.

Jag ska stycka den sedan, det har jag aldrig gjort och har ingen kunskap alls om det.
Så det blir väl till att googla runt efter nån sån där styckningskarta.

Men det får väl gå bra det med...
Lära sig nytt kan man ju göra hela livet...;)

Nästa fredag ska jag göra något jag inte gjort på nästan 6 månader.
Jag ska jobba ett pass, det ska bli skoj faktiskt,
känner att jag behöver komma ut en stund och vara lite social.

Här där jag bor finns det nämligen inga grannar,  förutom svärmor och svärfar då som bor
på samma gård, det är lugnt och tyst och inte en kotte man ser på dagarna
ja postbilen då förstås, ;)

Det blir lite ensamt om man säger, så för att undvika att bli helt folkskygg
ska det bli otroligt skönt att åka till jobbet! =)

Nu ska här dammsugas!

Ha en bra dag!

OBS: RÅDJURET PÅ BILDEN ÄR INTE RÅDJURET I TEXTEN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0