Sova???

Natten har varit tung, inte för att min son vaknar och äter ett par gånger, utan för att min sambo ligger
brevid och drar timmerstockar...J*****t stora timmerstockar, och då när man ska lägga sig igen efter att ha matat, så är det fördömt att sova... =(

Riktigt jobbigt problem så att sambon fick gå och lägga sig i gästrummet i natt...
Kanske inte så kul att bli utvisad men jag är ju glad om jag får sova några timmar i sträck, utan att behöva ligga och slå någon i ryggen...
Tror inte att han sover så bra av det heller...

Vi får se hur fortsättningen blir..
Någon som har något bra tips??

Och nej han snarkar inte mindre på när han ligger på sidan..
Nu har lillkillen badat och som vanligt efter ett avslappnande bad blir han trött och vilar.. =)

Lillgullet...
Nu ska jag nog vila lite jag med.. =)



Kommentarer
Postat av: jennie

hahaha nää inte kul med oljud i sovrummet om nätterna =) lillgullet blir bara sötare o sötare för varje dag =)

2011-10-12 @ 08:30:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0