Toppar och dalar

Så är statistiken på besöken på min blogg, so are the days in our lifes...=)

Ibland vet jag inte riktigt vad jag ska dela med mig av här på bloggen,
vill nog inte vara så personlig men det är svårt att låta bli,
hur kul är det att läsa om bara materiella ting, hubbabubba och smink?
Nej då får ni besöka en fjortisblogg istället.
Nej ni förstår min blogg är hämtad ur real life.. ;)

Här kan ni läsa om hur jag städar för brinnande livet, eller mina degar,
Hur jag överfaller alla dammtussar med berått mod, ja för inte räds jag inte.
Hur jag med spänning gär till postlådan för att ha modet att hämta alla räkningar. ;)

När man är mammaledig som jag är, händer det ju faktiskt inte så stora grejor på dagarna.
Jag det kanske jäser degar på dagarna och blir saffransbullar till adventsdagarna.
Men inte än om dagarna då blir degarna bara bullar.

Inget bråkigt barn har jag och handskas med heller. ;)
Har nog haft världens tur egentligen som har fått två så underbara snälla och lugna barn..

Här ska ni iaf få en go bild på min lillpojke som blir så lycklig när pappa kommer hem...Om dagarna.

Pratar med pappa.....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0