Vilsna själar

Jag har precis sett ett avsnitt av det okända, i det här avsnittet som de flesta
har ett medium hjälpt en vilsen själ över till andra sidan.

Facinerande..
Min personliga åsikt är att jag tror ju inte att det blir helt svart iaf,
inte tack och hej leverpastej.. =)

Själen är något så komplicerat vi har, och jag tror inte att den kan dö,
kroppen är bara ett redskap under tiden vi lever.

I det här avsnittet så var det en själ som 'spökade' i en lägenhet.
Han hittade inte över till andra sidan utan befann sig i ett gränsland och visste inte vart han skulle.
Därav all ångest och rädsla spökade han.

Om det nu är så så kommer väl jag aldrig hitta till rätt sida så förvirrad och velig som jag kan vara.. ;)

Det är tur att man inte vet vad som händer i framtiden,
jag har varit hos medium och spåtanter förut, men tror inte att jag skulle våga nu.
Tänk att få höra något man inte vill höra.
Dom säger ju aldirg negativa händelser om de är seriösa men jag vill iaf inte veta,
jag är nöjd med mitt liv som det är.


Ha en trevlig kväll alla!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0