Idol och annat trams

I kvällen är det säsongens första avsnitt av IDOL, det kan man ju såklart inte missa.
Det är ju alltid lika roligt att se alla personer som lider av total avsaknad av självinsikt.

Däremot så ogillar jag att en annan tv kanal har gjort ett liknande program,
det blir liksom för mycket av det goda, jag blir mätt på det.

Jag sitter ju dessutom uppe mycket på nätterna med min lille son och
där körs om och om igen american idol, So you think you can dance,
motsvarigheten till svenska Talang! Och olika dejting program som the bachelor osv,

SNÄLLA! Kom på något nytt!

Något som jag gillar så är det Bonde söker fru,
och det missar jag INTE på onsdag!

Nu är det dax för husfrun att gå till spisen.

Hejs svejs va!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0