Jag halkade på ett banan skal

Precis som på låtsas så har jag naturligtvis halkat på ett banan skal, fast jag gjorde det på riktigt.

Jag skulle handla på Ica i Gimo och går runt frukt och grönsaksdisken, och plötsligt -Swoooochh
Jag gick i spagat på de nedrans golvet, väl uppe ser jag att jag har halkat på ett bananskal.

Uhhh så arg jag blev.
Jag var dessutom på dåligt humör redan.

Fast igår blev jag på bättre humör igen, jag tänker göra en satsning på att köra in min häst.
Så igår påbörjade jag tömkörning och hon var sååå duktig.

Vi hörs hej

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Usch, hoppas du inte gjorde dig illa. Men det måste ha sett lite roligt ut, hihi :)

2011-09-14 @ 21:39:01
URL: http://ifferjen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0