Regn och rusk

Idag är det höst på riktigt, det regnar och ruskar ute och är faktiskt ganska så mysigt,
Jag får lust att baka eller fixa fint inne sådana här dagar, kanske blir lite bullar senare när dottern kommer från skolan, hon gillar att vara med och baka.

Idag när jag följde henne till bussen så upptäckte jag att det var punktering på lilleman vagn, på BÅDA bakdäcken.
Skit oxå, men så går det när man köper vagn från tyskland på tradera.
Fast Edwin sov så skönt där i ändå. =)

Igår när jag höll på att göra mig i ordning i badrummet så känner jag hur det sticker till på foten,
tittar er och där sitter en äcklig spindel och biter mig, det är andra gången i mitt liv som jag blir biten av en spindel. USCH!
Det är nog därför det regnar idag. =)

Hej!

Kommentarer
Postat av: Mig själv

Jag har oxå blivit biten av en spindel, då skrek jag AJ! Men den lyssnade inte så till slut slog jag i hjäl den. Då bet den inte mer.

2011-09-06 @ 09:51:27
Postat av: jennie

hahaha har lyckats att inte bli biten jag, jäkla otur du har du .

2011-09-07 @ 17:24:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0